درباره ما

شركت سلامت الکترونیک مبین ایرانیان

از آنجایی که حفظ بهداشت و ارتقای سلامت جامعه یکی از بزرگترین دغدغه های هر دولت و ملتی است و با در نظر گرفتن این امر که پیشگیری ارزانتر و مطمئن تر از درمان میباشد، ارجح است که جوامع امروزی تلاش مضاعفی را در این زمینه اعمال نمایند.
با در نظر گرفتن این مطلب که در حال حاضر حدود دو میلیون مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در کشور مشغول بکارند که برای بررسی و ارتقای سطح سلامت این مراکز بالغ بر سه هزار نفر پرسنل بهداشت محیط دانشگاه های علوم پزشکی، میبایست در هر فصل سال، حداقل یکبار این مراکز و اماکن را بازدید و اقدامات مداخله ای را در جهت بهداشتی بودن آنها بعمل آورند، این امر به دلایل متعدد، از جمله کمبود پرسنل و امکانات لجستیک، بطور کافی صورت نمیگرفت و از سوی دیگر امکان افزایش پرسنل و امکانات مورد نیاز در بخش دولتی میسر نبود.
لذا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس برنامه چهارم موضوع انجام خدمات دولتی توسط بخش خصوصی (در قالب ماده 194 تصویب شده) بر آن شد تا با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی و نیروی آماده به کار فارغ التحصیل از رشته های علوم بهداشتی در این مسیر قدم های موثر و مستمری را بر دارد.
بدین منظور شركت سلامت الکترونیک مبین ایرانیان در سال ۱۳۹۴ با هدف تاسیس، راه اندازی و مدیریت دفاتر خدمات سلامت به عنوان پیوندی بین مراکز و اصناف با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اقدامات بازدیدی و مشاوره ای در خصوص بالا بردن سطح سلامت این مراکز و به تبع آن سطح سلامت جامعه تاسیس گردید.

فعاليت‌هاي شرکت به شرح ذیل میباشد:
1. راه اندازی و توسعه‌ی سامانه دفاتر خدمات سلامت
2. برگزاری فراخوان های استانی و کشوری به منظور جذب بخش خصوصی جهت راه اندازی دفاتر
3. راه اندازی، نظارت و پشتیبانی از دفاتر
4. ارائه‌ی خدمات امنیت اطلاعات

شایان ذکر است، تحقيق و توسعه همواره بخش عمده‌ای از فعاليت‌های شركت سلامت الکترونیک مبین ایرانیان بوده و نظارت و پشتیبانی به منظور ارتقا سطح سلامت جامعه والاترین هدف این شرکت است.

ارتباط با ما
آدرس: میدان آرژانتین، خیابان بخارست، کوچه ششم پلاک 5 ، طبقه اول تلفن:  02191071170ایمیل: info@mobiniranian.ir