98/08/14- آغاز به کار 300 دفتر خدمات سلامت در کشور تا پایان سال

98/08/14- آغاز به کار 300 دفتر خدمات سلامت در کشور تا پایان سال
تاريخ:چهاردهم آبان 1398 ساعت 13:54   |   کد : 43   |   مشاهده: 4819
رییس مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت از آغاز به کار 300 دفتر خدمات سلامت تا پایان سال 98 در کشور خبر داد.
به گزارش وبدا، دکتر احمد جنیدی جعفری با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر 80 دفتر خدمات سلامت در سطح کشور داریم. در سال گذشته آزمون توسعه دفاتر را برگزار کردیم و مصاحبه‌ها انجام شد و برخی دانشگاه‌ها در حال صدور احکام فعالیت این دفاتر هستند و تا آخر سال تعداد این دفاتر به نزدیک 300 دفتر خواهد رسید.
وی افزود: در نشست هم‌اندیشی مدیران سلامت محیط و کار 62 دانشگاه علوم پزشکی کشور که بعضاً روسای گروه‌ها هم همراهشان بودند و در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، در خصوص مطالب حوزه بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و طب کار بحث و تبادل نظر انجام شد. در این جلسه به صورت هم اندیشی در 8 گروه تخصصی بحث‌های لازم صورت گرفت و نتیجه بحث هریک از آنان در سالن همایش به صورت عمومی ارائه شد.
رییس مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت بیان داشت: مباحث در 8 گروه بر اساس قطب‌های دانشگاهی شامل موضوعاتِ دفاتر خدمات سلامت و توسعه آنها در کشور، برون سپاری خدمات بهداشت حرفه‌ای برای کارگاه‌های کوچک و معاینات شغلی، کنترل طغیان‌ها و بیماری‌های منتسب به آب و غذا ، بحث های اجرایی کردن آئین نامه و قانون دخانیات بود. جمع‌بندی این مباحث برنامه‌های آینده مرکز سلامت محیط و کار را تبیین خواهد کرد.

https://mobiniranian.ir/News//43
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



ارتباط با ما
آدرس: میدان آرژانتین، خیابان بخارست، کوچه ششم پلاک 5 ، طبقه اول تلفن:  02191071170ایمیل: info@mobiniranian.ir