98/11/27- خدمات ممیزی بهداشت کار در دفاتر خدمات سلامت

98/11/27- خدمات ممیزی بهداشت کار در دفاتر خدمات سلامت
تاريخ:بيست و هفتم بهمن 1398 ساعت 13:54   |   کد : 10078   |   مشاهده: 9643

معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد خدمات دیگری از جمله برنامه‌های بهداشت حرفه‌ای را نیز به شرح وظایف دفاتر خدمات سلامت اضافه نماید.
لذا در راستای اجرای سیاست‌های کلی سلامت و مطابق قوانین و تشکیلات و وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خدمات ممیزی بهداشت کار دفاتر خدمات سلامت در استان تهران (در سه دانشگاه؛ دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهیدبهشتی) و 2 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی قم و نیشابور ایجاد شده است. این دفاتر به منظور کاهش هزینه‌ها، افزایش پوشش‌های نظارتی و ارتقای کیفی بهداشتی و همچنین به منظور اشتغال‌زایی دانش آموختگان در رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای می‌باشد. پیش بینی می‌گردد با توسعه خدمات ممیزی بهداشت کار در دفاتر خدمات سلامت به بیش از 300 دفتر در کشور تا یکسال آینده، حدود 2000 نفر از دانش آموختگان دانشگاهی در رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای مشغول بکار گردند.
لذا قبول شدگان در آزمون تعیین صلاحیت فنی ممیزان بهداشت کار می‌توانند با دریافت گواهی قبولی در آزمون با توجه به درخواست و ارائه مدارک خود به عنوان مسئول فنی و ممیزبهداشت کار در دفاتر خدمات سلامت درخواستی مشغول بکار گردند.
قابل ذکر است قبولی در آزمون برای قبول شدگان، امتیازی فراتر از آنچه در دستورالعمل اختصاصی «ضوابط اجرایی انجام خدمات ممیزی بهداشت کار» (قابل دانلود در سامانه آزمون http://azmoon.ioha.ir) ایجاد نخواهد کرد و به منزله استخدام نیست و به منزله یکی از شرایط ورود به دفاتر خدمات سلامت می‌باشد.

 

https://mobiniranian.ir/News/1/10078
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



ارتباط با ما
آدرس: میدان آرژانتین، خیابان بخارست، کوچه ششم پلاک 5 ، طبقه اول تلفن:  02191071170ایمیل: info@mobiniranian.ir